Festlig Kultur-lørdag

Grundejerforeningen ønsker at markere åbningen efter Corona nedlukningen med en kultur-lørdag snarest muligt.

Tid, form eller program for dagen kendes endnu ikke.

Med dette opslag vil vi gerne invitere de personer, som kan byde på et kulturelt indslag. Vi tænker nemlig, at der i vores område må være musikere, skuespillere, ballonmænd, malere, tegnere, eller andre der kan byde ind med et eller flere kulturelle indslag.

Arrangementet vil foregå på det grønne område den først mulige lørdag.
Vi vil som grundejerforening stille et telt til rådighed, der kan danne centrum for performances eller udstillinger. Grundejerforeningen dækker alle omkostninger og bidrager evt. med et mindre honorar.

Foreløbig har vi bare behov for at høre fra personer, der kunne have interesse i at stille op med indslag. Dernæst vil vi arbejde videre med idéen, så vi kan være klar så snart datoen kendes.

Kontakt venligst og hurtigst muligt Bjarne Ipsen på tlf. 2048 3027 eller mail bei@aabenraa.dk